
Nu bij Auto Indumij!
De nieuwe Renault E-TECH Hybrid modellen.
Auto Indumij viert de komst van de nieuwe Renault E-TECH Hybrid modellen! Het gamma start bij de Clio E-TECH Hybrid, gevolgd door de nieuwe Captur E-TECH Plug-in Hybrid 160 en de MEGANE E-TECH Plug-in Hybrid 160 die dit najaar wordt verwacht. De Clio betreft een volledig hybride versie. De Captur en de Mégane E-TECH Plug-in Hybrid kunnen doormiddel van een laadkabel worden bijgeladen. In beide modellen wordt de benzinemotor ondersteund door twee elektromotoren. Renault heeft een uitgebreid gamma aan elektrisch aangedreven en hybride auto's in het gamma. Hiermee beantwoordt Renault de toenemende vraag vanuit de markt naar geëlektrificeerde auto's.
Renault, pionier en expert op het gebied van elektrische mobiliteit
Renault kan terugvallen op meer dan tien jaar ervaring op het gebied van elektrische mobiliteit. Deze ervaring heeft geleid tot steeds dynamischere en efficiëntere hybride aandrijflijnen.
De nieuwe E-TECH aandrijflijnen zijn vanaf de basis als E-TECH ontwikkeld. Bij concurrenten zie je vaak dat een benzinemodel is omgebouwd tot Hybride. Dat is bij Renault absoluut niet het geval. Het eindresultaat biedt een duidelijk aantal voordelen:
De prijzen van de reguliere versies van de CLIO E-TECH Hybrid 140 beginnen bij € 22.990,-. maar snelle beslissers profiteren bij auto Indumij van maar liefst € 2.600,- intro voordeel! Meer info hierover kun je vinden op onze Clio actiewebsite.
De CAPTUR E-TECH Plug-in Hybrid 160 is er vanaf € 33.290,- en voor snelle beslissers hebben we net als bij de Clio een interessant intro aanbod. Alle modellen zijn per direct te bestellen en staan nu in de Renault Stores van Auto Indumij.
Speciaal voor de zakelijke markt introduceert Renault interessante businessversies. Deze starten bij € 21.890,- voor de CLIO E-TECH Hybrid 140 Business ZEN. De CAPTUR E-TECH Plug-in Hybrid 160 Business is er vanaf € 30.190 en de MEGANE E-TECH Plug-in Hybrid 160 Business ZEN is leverbaar vanaf € 30.990,-.
Renault CLIO E-TECH Hybrid 140
We willen graag allemaal ons steentje bijdragen aan een beter milieu. Meer en meer domineren hybride en elektrisch aangedreven auto's het straatbeeld. Renault kiest ervoor om hybride techniek bereikbaar te maken voor iedereen. De eerste stap hierin is de Renault Clio E-TECH Hybrid. Met zijn 140pk en drie motoren (1 benzine en 2 elektro) is de Clio E-TECH Hybrid uniek in zijn klasse. De Clio E-TECH Hybrid is ontworpen door het team dat ook de Z.E. lijn van Renault getekend heeft. Meer dan 10 jaar ervaring op het gebied van elektrisch rijden is verwerkt in de ontwikkeling van de Clio E-TECH Hybrid!
Drie motoren
Doormiddel van drie motoren wordt de auto voortbewogen. Wanneer je de Clio start, zal het ontbreken van motorgeluid je opvallen. De Clio E-TECH start namelijk altijd met 100% elektrische aandrijving. Tot 80% van de tijd kun je ook volledig elektrisch rijden, met een maximumsnelheid van 60 kilometer per uur. Bij wisselende omstandigheden zal de benzinemotor bijspringen. Dit gebeurt haast ongemerkt.
Leverbaar vanaf € 20.390,- incl € 2.600 intro voordeel.
De nieuwe Clio E-TECH 140 Hybrid is al leverbaar vanaf € 22.990,- Snelle beslissers profiteren nu van masar liefst € 2.600,- intro voordeel. Vraag nu jouw offerte aan!
Elektromotoren
Naast de benzinemotor wordt de Clio E-TECH Hybrid aangedreven door twee elektromotoren, voor meer felheid, acceleratie en inhaalvermogen.
30% zuiniger
De batterij van 1,2 kWh, die keurig onder de laadruimte van de Clio is weggewerkt, wordt opgeladen door energie die vrijkomt tijdens het rijden en afremmen. De E-TECH technologie zorgt ervoor dat de Clio E-TECH Hybrid 30% minder brandstof verbruikt dan een Clio met een vergelijkbare benzinemotor.
Highlights
De Captur E-TECH Plug-in Hybrid is uniek in zijn klasse. De eerste stekker-hybride voor Renault en voorzien van technieken die zich jarenlang bewezen hebben. Je moet twee keer kijken om te zien dat je met een Captur E-TECH Plug-in Hybrid te maken hebt.Uiterlijk verschilt deze alleen van de "standaard" Captur door de twee brandstofklepjes aan de achterzijde. Aan de rechterkant "tank" je elektriciteit, aan de linkerkant benzine. Het prettige aan de Captur E-TECH Plug-in Hybrid is dat het "benzineklepje" niet vaak open hoeft. Als je vaak "stekkert" haal je een gemiddeld verbruik van 1,8 liter op de 100 kilometer! Dat is ongeveer 75% MINDER dan een vergelijkbare benzinemotor.
Plug-in
In tegenstelling tot de Clio E-TECH Hybrid kun je de Captur E-TECH Plug-in Hybrid zelf opladen. Dat doe je thuis via het stopcontact, of bij een laadpaal. De Captur E-TECH Plug-in Hybrid kan met een volle accu maximaal 65km volledig elektrisch rijden. De topsnelheid in deze modus bedraagt 135km per uur.
Comfortabel in zomer en winter
Wat de Captur E-TECH Plug-in Hybrid erg comfortabel maakt is de mogelijkheid om het interieur voor te verwarmen of te koelen. Nooit meer een koude auto in de winter en in de zomer instappen in een heerlijk koele ruimte. De functionaliteit is zelfs bedienbaar op je telefoon waardoor je de auto kunt programmeren om op bepaalde tijden de door jou gewenste termperatuur bereikt te hebben.
Intro voordeel voor snelle beslissers
Als eerste in de nieuwe Captur E-TECH Plug-in Hybrid rijden? Voor snelle beslissers kun je bij Auto Indumij profiteren van extra intro voordeel. Benieuwd? Op de speciale info pagina vind je alle informatie.
Highlights
De informatie is gebaseerd op de informatie welke ons op 7 juli 2020 ter beschikking stond. Gecommuniceerd rijbereik is opgave van fabrikant Renault. Indumij is niet verantwoordelijk voor eventuele afwijkingen in het opgegeven rijbereik of de getoonde laadtijden. Deze informatie is slechts informatief en er kunnen dan ook geen rechten aan worden ontleend. Consumentenadviesprijs is prijs inclusief: kosten rijklaar maken (uitgebreide routeservice gedurende de garantieperiode, lifehammer, transportkosten, € 10,- brandstof, nulbeurt, deconserveren, poetsen, kentekenplaten, kentekenhouder, handlings- en administratiekosten, uitleg veiligheidssystemen, uitleg multimedia- en navigatiesysteem t.w.v. € 783,90 of € 752,90 voor E-TECH Plug-in 160, incl. 21% btw), registratiekosten (t.w.v. € 51,10, deels btw-vrij), recyclingsbijdrage (t.w.v. € 35,00 incl. 21% btw) en Renault Beheersbijdrage Lithium-Ion batterij (t.w.v. €31,- incl. 21% btw, uitsluitend voor Plug-in hybrid 160). Prijzen o.v.b. schrijffouten en goedkeuring directie Indumij B.V. Alle aanbiedingen onder voorbehoud goedkeuring directie Indumij B.V. Aanbieding geldt bij aankoop t/m 31 oktober 2020 met een uiterste registratiedatum van 30 november 2020. In alle aanbiedingsprijzen is het intro voordeel reeds verwerkt.