Maatregelen tegen verspreiding Coronavirus bij Auto Indumij
Samen helpen we bij Auto Indumij de verspreiding van het Cornavirus te beperken

Binnen ons bedrijf volgen wij  de ontwikkelingen omtrent het Coronavirus op de voet en hebben voor jou en onze veiligheid een aantal maatregelen genomen waarmee een verdere verspreiding  van het virus proberen te beperken. Een aantal van deze maatregelen vind je hieronder. 

Onze openingstijden ongewijzigd

De openingstijden van onze werkplaatsen, magazijnen en showrooms zijn ongewijzigd.  Geplande werkzaamheden of bijvoorbeeld showroombezoeken kunnen doorgang vinden. Wanneer je bij service & onderhoud  wilt wachten totdat de auto gereed is kun je zoals je gewend bent een kopje koffie of thee nuttigen in onze wachtruimte.  Houd a.u.b. gepaste afstand tot andere gasten. 

Policy bij verkoudheidsklachten 

Wanneer je een afspraak bij een van onze vestigingen hebt en je hebt verkoudheidsklachten dan verzoeken we je de afspraak te verzetten. Dit geldt ook indien je in de afgelopen 14 dagen in een risicogebied bent geweest of contact hebt gehad met iemand waarvan je vermoedt dat hij/zij het coronavirus draagt. Indien je de afspraak wilt verzetten, neem dan contact met onze collega’s van de klantenservice op 078-6170000. Zij helpen je graag verder met het plannen van een nieuwe afspraak.  Indumij collega's met gezondheidsklachten werken niet of vanuit thuis, 

Extra aandacht voor hygiëne 

Je bent van harte welkom maar we begroeten je graag zonder handdruk. Bij de recepties blijven onze medewerkers achter de balie en wij verzoeken je minimaal 2 meter afstand te houden. Bij auto's die aangeboden worden voor onderhoud en reparatie zullen door onze medewerkers eerst het stuur, de versnellingspook en de handgrepen gereinigd worden met een desinfecterend middel. Huur/leenauto's worden voordat zij meegegeven worden gereinigd met desinfecterend middel. Handhygiëne is essentieel en onze medewerkers besteden hier dan ook extra aandacht aan. Wij verzoeken je dit ook te doen. 

Extra aandacht voor sleutels & sleutelkaarten

Wij verzoeken je bij het inleveren van je auto bij inruil of voor een werkplaatsbezoek alles wat aan de sleutel(kaart) hangt te verwijderen en de sleutel(kaart) te ontsmetten met reinigingsdoekjes. 

Pinbetalingen Ja graag! 

Wij verzoeken je met Pin te betalen. Zo kunnen we het aantal contactmomenten verder beperken. 

Ik heb interesse in een andere auto maar kan/wil niet naar de showroom komen

Wij helpen je graag verder via onze onlinekanalen en onze verkoopadviseurs zijn telefonisch bereikbaar. Een proefrit op locatie is in overleg en op afspraak mogelijk.  Daarnaast vind je veel info en actuele acties op onze website.

Kan ik thuisgebracht worden als ik mijn auto breng? 

Om het risico op besmetting te verkleinen hebben wij besloten op dit moment geen klantentaxi service meer aan te bieden. Je kunt vanzelfsprekend wel gebruik maken van de gratis Indumij leenfietsen of kies voor één van onze voordelige huurauto's.

Gaat de koopzondag van 29 maart nog door? (update 19 maart)

Deze was zoals je in onze huis aan huis krant hebt kunnen lezen inderdaad gepland. Maar we hebben toch besloten zondag 29 maart niet open te gaan. We vinden het erg jammer maar lijkt ons de beste keuze. De Renault Dealer Dagen gaan wel door. Zaterdag 28 maart is de laatste dag om van alle acties te kunnen profiteren.

Hebben jullie ook Koopavond (update 24 maart)

Wij proberen de openingstijden van onze verkooppunten in de huidige situatie zo ruim mogelijk te houden. Wij blijven dan ook geopend van 9:00 tot 18:00 uur en op zaterdag van 9:00 tot 17:00 uur.  Wij hebben voorlopig geen koopavond maar er bestaat wel de mogelijkheid om een afspraak te maken bij je thuis, bijvoorbeeld voor een proefrit. Neem hiervoor contact op de jouw verkoopadviseur van de betreffende Auto Indumij vestiging

Welke extra maatregelen nemen jullie bij een proefrit op locatie? (update 27 maart)

Ook bij een onze nieuwe service Proefrit op locatie, nemen wij extra maatregelen op het gebied van hygiëne. Deze zijn in lijn van de richtlijnen van het RIVM. Zo voorzien wij de stoelen en het stuur van de beschermende materialen en worden de belangrijkste interieurdelen boor en na de proefrit gedesinfecteerd. 

Tijdelijk geen lectuur meer in de wachtruimte (update 3 april)

Tijdelijk vind je in onze wachtruimtes geen lektuur meer. Zo kynnen we ook deze ruimte clean  houden en hebben we alle ruimte om te desinfecteren. Mocht je een brochure van één van nieuwe Renault modellen willen bekijken, onze verkoopadviseurs helpen je graag verder. 

Meer weten of heb je een vraag? 

Wij proberen de informatie op deze pagina zo actueel en volledig mogelijk te houden. Mocht je meer willen weten over onze aanpak of heb je een specifieke vraag, neem dan contact op met onze collega's van de klantenservice op 078-6170000.  Zij helpen je graag verder.